کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری

کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری

کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری

شرح مختصر :تعریف سنتی کیفیت بر این دیدگاه استوار است که محصول و خدمت باید نیازمندیهای استفاده کنندگان آنها را برطرف نماید.یک نکته اصلی را باید همیشه در مورد یک محصول در نظر داشت و آن این است که ، محصول باید خواسته های افرادی را که از آن استفاده می کنند را برآورده نماید. با توجه به این نکته ما کیفیت را شایستگی جهت استفاده تعریف می کنیم.کلمه مصرف کننده در مورد استفاده کنندگان مختلفی به کار برده می شود. کتاب مدیریت کیفیت کیفیت بسترفیلد ، واژه…

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.