مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند

مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند

مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند

مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند
چکیده:
سیر تکاملی بازاریابی رابطه مند یکی از مهمترین موضوعاتی است که در مورد آن صحبت شده است. نه به دلیل اینکه فقط پیشنهاد کننده ی یک تغییر اساسی در آغاز عمل بازاریابی و فلسفه است، بلکه به دلیل پیچیدگی این امر می باشد.
در میان بسیاری از مسائل مختلف که مربوط به بازاریابی رابطه مند می باشد، یکی از آن ها، فرایند برنامه ریزی استراتژیک است که متخصصان بازاریابی بسیار کم به آن پرداخته…

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *